10 Mar 2014

Outfits 10/03/2014

Adela

instagram: @adelaka
Dnešní look vznikl při natáčení promo videa pro Young Fashion Designers (YFD), což je nová fashion akce, o které vám řekneme příště. :) Hrozně se mi líbilo jejich oldschool rádio, takže jsem si s tím prostě musela vyfotit.  Byl krásný sluneční den, takže zbytek fotek mám z terasy. :) Na sobě mám transparentní top z Pull&Bear, kožené kraťasy z H&M, červené sandálky na podpatku z Primark a doplňky ze stránky Rings and Tings, která určitě stojí za shlédnutí.

Today's look was made during YFD's promo video shooting, which is a new fashion event, which -i will talk about next time. :) I loved their oldschool radio, so I had to take some pictures on it. It was a beautiful sunny day, rest of the pictures are taken from terasse. :) I am wearing transparent top from Pull&Bear, leather shorts form H&M, red heeled sandals from Primark and accessories from Rings and Tings, go check it out. 




Tessie

instagram: @tessie93

Jelikož jsme se tento týden s Adél neshodly na společném čase, každá fotila svůj lookbook zvlášť -  na Václavském náměstí.  Protože jsem téměř pořád nastydlá, rozhodla jsem se vyfotit v zimním kabátu Orsay, ale tak moc bych si ho už přála uklidit. Bílé kalhoty jsou z Tally Weijl, šněrovací wedges jsem konečně našla v podobné barvě, jako mám kabelku (Zara) a jsou z votocvohoz.cz :)

Unfortunately, we didn't agree on the time of the shooting with Adela this week, so each of us shooted her look separately  - mine was shooted on Wenceslas Square. As I am cold almost all the time, I decided to make a look with my winter coat from Orsay. White pants are Tally Weijl, wedges, which I finally found in a similar colour to my shopper bag from Zara, are from votocvohoz.cz :)




No comments:

Post a Comment

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...